Společně hledáme řešení
Vývoj softwaru na míru nás živí více jak 20 let. Nebojíme se velkých výzev, a tak mezi našimi zákazníky najdete převážně velké společnosti, ministerstva nebo magistráty měst.

Pro tyto zákazníky vyvíjíme komplexní informační systémy. Jednoho dne nás oslovil zákazník s problémem řízení tří e-shopů a kamenné prodejny.
Společně jsme dali dohromady systém, který jsme postupem času doplňovali o další funkcionality až nám vznikla aplikace SETION.
Inspirací pro název aplikace byl japonský výraz pro systematizaci či uspořádání. Seiton propojuje svět účetnictví, skladového hospodářství a prodeje. Jeho cílem je maximálně zjednodušit práci uživatelů a přinést automatizaci procesů.
Jak bude vypadat naše spolupráce?

Společná analýza
Na začátku se pobavíme o tom, jak váš obchod doposud fungoval. Seiton chceme integrovat přesně na míru Vašim potřebám, a proto společně navrhneme řešení, které Vám zjednoduší a automatizuje co nejvíce procesů.

Customizace a testování
Po instalaci nastavíme aplikaci Seiton tak, jak bylo navrženo. Při společném testování si pak ověříme, že jednotlivé procesy fungují. Než dojde k samotnému spuštění, s aplikací Vás naučíme pracovat a využívat všechny její funkcionality.

Podpora
Po spuštění Vás v tom nenecháme! Budou Vám k dispozici naši konzultanti a technici, kteří Vám pomohou či poradí, kdykoliv to budete potřebovat. Samozřejmostí je i pomoc s propagací, aby Váš prodej rostl rychleji.
S čím vám pomáháme?
Využíváte-li k prodeji více prodejních kanálů (prodejna, e-shopy), určitě víte, že udržet správný stav zboží skladem na e-shopech představuje permanentní otročinu. Cheme, aby Vám Seiton umožnil obsluhovat všechny prodejní kanály z jednoho místa.

Řešíte problémy se souběhem komisního a Vašeho zboží? Seiton Vám pomůže nastavit pravidla, podle kterých můžete přednostně prodávat vlastní zboží. Pomůže Vám s automatickým generováním výkazů pro komisní dodavatele.

Řešíte problémy s velkým množstvím zboží od variabilních dodavatelů? Seiton vám pomůže se zorientovat a zpřehlednit správu položek. Samozřejmostí je i evidence dodavatelských objednávek.

Potřebujete efektivně uřídit velké množství slevových akcí? I to pohodlně zvládnete z naší aplikace Seiton.
Zaujalo Vás naše řešení?
Ozvěte se nám a připravíme Vám nabídku přesně dle Vašich potřeb.

