Řízení objednávek z jednoho místa
Se softwarem Seiton odbavíte všechny objednávky doslova na tři kliknutí. Práce v aplikaci je jednoduchá a stejně tak jednoduše dokážete zaškolit nového pracovníka nebo brigádníka v době dovolených. Seiton Vás zbaví nutnosti vstupovat do systémů dopravců či do účetnictví a přepisovat do nich informace z objednávek.

Jednoduché odbavení objednávek
1. Snadné odbavení objednávek z jednoho místa.
2. Jednoduché vyškolení obsluhy.
3. Odbavení objednávky na tři kliknutí.
4. Odpadá nutnost vstupu do komplikované administrace e-shopu.
Integrace s účetním systémem

Plně automatické generování faktur a dobropisů do účetního systému.

Odpadá nutnost vstupu obsluhy do účetního systému.

Bezobslužný tisk faktur a dalších účetních dokladů.

Online napojení na jakýkoliv účetní systém, není potřeba provádět manuálně importy dat do účetnictví.
Vedení skladu
1. Seiton podporuje vedení skladového hospodářství ve dvou režimech:
-
kompletní vedení skladu v Seiton (příjemky, výdejky, převodky, inventury, komisní sklady),
-
synchronizace se systémem skladového hospodářství (automatické načítání skladových karet a stavu skladu).
2. Seiton centrálně sdružuje stavy skladu a automaticky je synchronizuje do e-shopu nebo dalších prodejních kanálů.
3. Podpora práce se čtečkou čárového kódu při všech operacích se skladovými kartami (příjem, prodej, reklamace zboží, zjištění stavu skladu na prodejně atd.).


Expedice
Seiton disponuje standardizovaným rozhraním pro integraci se systémy dopravců. Dokážeme jednoduše integrovat jakéhokoliv Vámi vybraného dopravce.
Co taková integrace přináší?
Systém automaticky zaregistruje zásilku v systému dopravce – žádné ruční přepisování. Adresní štítek se automaticky vytiskne na vybrané tiskárně bez nutnosti zásahu a volby dopravní společnosti. Samozřejmostí je také vygenerování svozového protokolu pro předání zásilek a provedení uzávěrky.
Seiton zefektivňuje práci a zcela eliminuje chybovost. Uživateli jednoduše nedá šanci udělat chybu.

Fakturace, dobropis
Seiton Vám zautomatizuje tvorbu faktur a dobropisů, umožní bezobslužný tisk dokladů a v případě kamenné prodejny i automaticky vygeneruje doklad o tržbě do účetnictví.
Zaujalo Vás naše řešení?
Ozvěte se nám a připravíme Vám nabídku přesně dle Vašich potřeb.

